Ποιος είναι ο ρόλος της διατροφής στην οικοδόμηση των μυών;

Ποιος είναι ο ρόλος της διατροφής στην οικοδόμηση των μυών;

Ενώ η άσκηση είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση μυών και δύναμης, η διατροφή είναι ένας βασικός παράγοντας στην ανάπτυξη και την διατήρηση των μυών.

Ορισμένα μακροθρεπτικά συστατικά και μικροθρεπτικά συστατικά διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη και τη δύναμη των μυών.

Τα μακροθρεπτικά συστατικά αποτελούνται από πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπη και είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία του σώματος.

Η πρωτεΐνη είναι ζωτικής σημασίας για το σώμα να λειτουργεί κανονικά. Πρωτεΐνες όπως κρέας, γαλακτοκομικά, άλλα ζωικά προϊόντα, ξηροί καρποί, κόκκοι και φασόλια είναι απαραίτητα για τη λειτουργία των οστών, του δέρματος, των οργάνων, των ορμονών, των ενζύμων, των αντισωμάτων και των νευροδιαβιβαστών. Οι πρωτεΐνες που καταναλώνει κάποιος διασπώνται σε ζωτικά αμινοξέα.

Οι υδατάνθρακες είναι η πηγή ενέργειας του σώματος και χωρίζονται σε απλούς ή πολύπλοκους υδατάνθρακες.

Οι απλοί υδατάνθρακες διασπώνται πολύ γρήγορα, ενώ οι πολύπλοκοι υδατάνθρακες χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να τους χωνέψουμε. Οι πηγές υδατανθράκων περιλαμβάνουν φρούτα, λαχανικά και σπόρους και θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν το 40 έως 60 τοις εκατό της καθημερινής πρόσληψης θερμίδων ενός ατόμου.

Τα λιπαρά θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν περίπου το 20 έως 30 τοις εκατό της καθημερινής πρόσληψης θερμίδων. Οι κοινές διαιτητικές πηγές λίπους περιλαμβάνουν: βούτυρο, έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, ωμέγα-3 από πηγές ιχθύων, αυγά, γαλακτοκομικά προϊόντα και σοκολάτα.

Μικροθρεπτικά συστατικά 

Οι βιταμίνες και τα ανόργανα άλατα αποτελούν την κατηγορία που είναι γνωστή ως μικροθρεπτικά συστατικά. Αυτά είναι ζωτικής σημασίας για την επεξεργασία των παραπάνω μακροθρεπτικών συστατικών.

Τα μικροθρεπτικά συστατικά περιλαμβάνουν υδατοδιαλυτές βιταμίνες συμπλέγματος Β και βιταμίνη C και λιποδιαλυτές βιταμίνες Κ, Α, D και Ε.

Επιπλέον, για όσους θέλουν να χτίσουν μυς, είναι απαραίτητα μέταλλα, όπως ασβέστιο , φώσφορος, σίδηρος και ψευδάργυρος, καθώς και ηλεκτρολύτες, όπως νάτριο, κάλιο και μαγνήσιο για όλους τους αθλητές.

Είναι σημαντικό να μιλήσετε με έναν διατροφολόγο ή γιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα διατροφικών συμπληρωμάτων για να βεβαιωθείτε ότι ορισμένες βιταμίνες και μέταλλα είναι ασφαλή για κατανάλωση.

Αφήστε μια απάντηση